Ik doe er nog 1, een situatie waar ik alleen maar van zou kunnen dromen links: ICM in de 10500 ri Lw, midden een DDAR stam in de spitsserie 2900 wachtend om terug te mogen naar lw, recht: 6400 met omgeleide vuiltrein ri groningen moet wachten tot de 2900 vertrokken is, dit alles te Wolvega
NMBS K4 huurrijtuigen! Inmiddels gesloopt materieel of niet,maar t blijft leuk. En aangezien ze niet verkrijgbaar waren voor trainz heb ik besloten om ze te reskinnen uit Tsjechische rijtuigen die redelijk in de richting kwamen qua vormgeving..
Mooi! Mag ik trouwens vragen waarom je BVS na het station slechts 40 kph is, en je op de ADV-borden 130 hebt staan? Is je linkerspoor een rangeerspoor of moet je door een krappe wissel erna?
Da's een verekt toffe shot Jeroen, lekker sfeertje brouw je ervan net zoals Gert. Verder Fokke ook lekkâh de Gpu draait lekker zo te zien. Dan Michael, Talent noem ik dat. Gil, leuke plaatjes weet je altijd neer te zetten toffe omgeving ook. En dan Koos, ook lekkere plaatjes hoor !
Mooi! Mag ik trouwens vragen waarom je BVS na het station slechts 40 kph is, en je op de ADV-borden 130 hebt staan? Is je linkerspoor een rangeerspoor of moet je door een krappe wissel erna?
De sporen tussen de perrons in zijn doorgaand. Het linkerspoor langs het perron krijgt een stukje verderop een scherpe wissel om aan te sluiten op het hoofdnet. Het bordje met 40 km/u is dus bedoeld voor het linkerspoor, en de doorgaande sporen gaan van 140 naar 130 km/u.
Hee wat leuk, de vader van Gert actief ? of zie ik dat verkeerd ghehe. hiero zeg maar: http://www.trainz.samplaire.com/ Gil leuk shotje weer en Micheal ook weer netjuhs.
Lekker sfeertje op je screen Gil! Koos ook weer leuke screentjes, jammer dat die DDAR zo verschuilt zit
Afgelopen weekend waren er werkzaamheden rondom grou, er werd oa een brug vervangen door een nieuwe, de bovenleiding is voor deze klus tijdelijk anders geplaatst.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen