Een 25 km lang traject door het Friese landschap. Van Friese hoofdstad Leeuwarden tot waddenstad Harlingen.
Uitgerust met realistische stop-/doorschakeling op de stations.
Inclusief 5 verschillende scenario's.
In dit topic is de bouw van de route terug te zien en hier kunnen tevens vragen of opmerkingen geplaatst worden.
---------------------------------------
Hallo allemaal,
Naast het topic op treinpunt.nl, wil ik hier ook mijn route aan jullie laten zien. De route Leeuwarden - Harlingen Haven is een route in Friesland van ongeveer 25 km lang. Momenteel is Arriva de vervoerder op deze lijn. Het telt 6 stations: Leeuwarden, Deinum, Dronryp, Franeker, Harlingen en Harlingen Haven.
Leeuwarden:
Deinum:
Dronrijp (Dronryp = Fries):
Franeker:
Dat zijn de stations die af zijn. Alleen Harlingen en Harlingen haven moeten nog. Voor de duidelijkheid, even alle voortgangen op een rijtje:
Station Leeuwarden: 100% Leeuwarden - Deinum: 100% Deinum - Dronrijp: 100% Dronrijp - Franeker: 100% Station Franeker: 100% Franeker - Harlingen: 75% Station Harlingen: 0% Harlingen - Harlingen Haven: 0% Documentatie: 0% Scenario's: 0% Totale route: 70%
Hier nog wat overige screenshots:
Dat dus tot nu toe. Ik ben deze week aangekomen in Harlingen dus binnenkort ook screens daarvan. Laat vooral weten wat je er van vind! Buiten dit forum staan er dus ook nog meer screenshots etc. op het treinpunt forum van mijn route. (Forum -> Train Simulators -> Andere Train Simulators (Auran Trainz) -> Trainz Routes -> Leeuwarden - Harlingen Haven route)
Greetz, Remco
Laatst bijgewerkt door Remco op 24 okt 2017 17:31, in totaal 3 keer bewerkt.
Ik hoop tevens dat dit allemaal ook gaat werken in Tane, dit is namelijk precies wat er op mijn verlanglijstje staat. Fryslân Boppe!
☼ ☼
Eerlijk gezegd volg ik alles wat betreft TANE niet. De route zelf bouw ik in Trainz 2010. Ik heb ook geen idee of de contents die ik gebruik ook in TANE kunnen worden gebruikt
Maar we gaan vrolijk door met bouwen in t noorden he
En Olaf, dat is wel fijn dat het dan ook in TANE zal werken. Zodra ik beta testers nodig heb zal er vast wel iemand zijn met TANE die mij kan vertellen of alles werkt!
Chain link gate 4ft rusty 01 Chain link gate 4ft rusty 02 Chain link gate 4ft new 01 Chain link gate 4ft new 02 Chain link fence 4ft rusty Chain link fence 4ft new
Ik zal binnenkort even kijken. Momenteel ben ik erg druk met school etc. dus de route staat even op een laag pitje. Wel even een paar foto's genomen op het station van Leeuwarden Krijgen jullie ook even een beetje een indruk van hoe het er in het echt uit ziet.
Deze route wordt een juweeltje! Super gaaf. Leuk dat je ook de sporen van SAM gebruikt. Dat maakt de route toch al weer een stuk realistischer. Ik ben benieuwd naar toekomstige vorderingen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen