Alle onderdelen die vermeld staan bij de downloads van WestNederland heb ik all drie keer via ContentManager (cdp's) binnen gehaald. WestNederland is gemaakt in TS2009; ik draai 2009, maar de route wil maar niet verschijnen in de routelijst na "Bestuurder" gekozen te hebben. Ik krijg de neiging om Trainz uit m'n computer te gooien. De problemen om een add-on (niet-commercieel) aan de gang te krijgen zijn overstelpend. Als ik zie wat kuid's gevraagd worden - hele lijsten - dan vraag ik me af waarom Trainz zo ingewikkeld is. Kan Trainz ooit zo mpopulair worden als MSTS?? Installatie van routes daar is helemaal niet zo moeilijk. Zou Trainz ooit het installatie-proces kunnen vereenvoudigen?? Frits Tempel
Alle onderdelen die vermeld staan bij de downloads van WestNederland heb ik all drie keer via ContentManager (cdp's) binnen gehaald. WestNederland is gemaakt in TS2009; ik draai 2009, maar de route wil maar niet verschijnen in de routelijst na "Bestuurder" gekozen te hebben. Ik krijg de neiging om Trainz uit m'n computer te gooien. De problemen om een add-on (niet-commercieel) aan de gang te krijgen zijn overstelpend. Als ik zie wat kuid's gevraagd worden - hele lijsten - dan vraag ik me af waarom Trainz zo ingewikkeld is. Kan Trainz ooit zo mpopulair worden als MSTS?? Installatie van routes daar is helemaal niet zo moeilijk. Zou Trainz ooit het installatie-proces kunnen vereenvoudigen?? Frits Tempel
Je kan de boel wel gaan afgeven op Trainz en je pc maar toch doe iets niet goed. Het is dat je niet weet misschien niet weet wat. MSTS ja kan kort zijn, dat vond ik het meest ongebruiksvriendelijk programma wat er was, met al die errors. Maar goed, tien jaar trainz heeft voor mij geen geheimen meer
maar de route wil maar niet verschijnen in de routelijst na "Bestuurder" gekozen te hebben.
Logisch, je kan binnenhalen wat je wil, maar als je geen sessies (opgaven) hebt, dan laat trainz de route inderdaad niet zien in bestuurder. Zo'n sessie moet je zelf maken, omdat deze nog niet te downloaden zijn voor deze route Ga maar naar atelier, open de route, plaats een trein op het spoor, sla de sessie op, sluit atelier af, start bestuurder en de route zal in de lijst verschijnen.
Aan de laatste reactie, daar had ik wat aan. Dus met dank! In het atelier een trein op de rails gezet. Maar natuurlijk niet de handleiding helemaal gelezen. Nu kan ik rijden, maar ..... in een psychodelische omgeving. Allemaal vreemde kleurtjes. En ik kan niet meer terug in het atelier: eerst een route kiezen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen