Na een tijd ben ik toch maar weer begonnen met trainz. Ik begin weer met Rotterdam cs en dankzij olaf en walter ben ik veel t weten gekomen. Ik zit alleen met diverse problemen. Ik gebruik een standaard trein viaduct uit trainz 2009. Zijn er nl treinviaducten die je zelf zolang kunt maken als jezelf wil? In 2004 was het zo dat een viaduct al voorzien was van rails en als je een ander rails aan vast zette veranderde die rails ook. Zijn die er ook.
Verder heb ik een probleem met de bovenleiding op zo'n viaduct. Ik hou de hoogte aan die ook het viaduct geeft maar als de trein rijd gaat of de bovenleiding onder de glijder door of er ver boven. Ik heb een paar screenshots gezien van mensen die zo'n viaduct hebben. Wat gebruiken jullie en wat is de stijg en daal graden?
Gebruik de professionele bvl set van Michael,daarin zijn ook de F tunnel hangers te vinden!! Meestal gaat de bvl van A--> C--> E--> F en weer terug. Over het algemeen is de afstand 40 meter ipv 60 meter in de overloop!!
In het begin is het wel even uitvogelen hoe je de bvl gaat gebruiken omdat deze zo uitgebreid is,maar als je weet hoe het werkt is het echt zeer fraai en realistisch!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen