Is er iemand van jullie die mij aan de ATLS NL overwegen set van Bridgemelter kan helpen? Ik ben deze helaas verloren maar zijn site is niet meer bereikbaar.
Trainz Versie: TANE
Tja klopt ik kan hem ook niet online vinden. Ik heb de set wel maar we hebben de afspraak dat we niet content zo doorsturen. Tenminste zo heb ik het altijd begrepen. Ik zit met zelfde probleem voor mijn route. Mijn route zit er vol mee en als de set niet meer verkrijgbaar is dan hebben nieuwe gebruikers niks aan de route.
Ik wil ook wel weten of we de set misschien toch nog online kunnen krijgen of dat we genoodzaakt zijn de set overnieuw te maken.
Ik heb nooit echt contact gehad met de maker van de Nederlandse ATLS set, bridgemelter geloof ik, maar als iemand zijn contactgegevens heeft kunnen we misschien horen of hij het oké vindt om de set hier te uploaden.
Het zou natuurlink zonde zijn als zo’n mooie set langzaam verdwijnt zolang er geen vergelijkbaar alternatief is.
Maar goed we hebben gm zijn spul ook hier online gezet en GjvH zijn spul reskinnen en releasen we ook, volgens mij was iedereen akkoord met dat als iemand heel lang niet meer actief is we dan het wel online zetten bij grote vraag naar een object. Daarnaast is het al verkrijgbaar geweest.
Geef een enorme pluim aan de bouwer plus een extra opmerking dat het geplaatst wordt onder de originele release op een andere website. Het is wel een beetje shabby maar opzich moet dat prima kunnen vind ik. Als je dat duidelijk bij de download zet plus het feit dat het offline wordt gehaald wanneer de rechtmatige eigenaar niet (meer) akkoord is, moet dat goed komen.
Als ik me goed kan herinneren heeft Michael initieel ook geholpen met de mesh en er zit - als ik me niet vergis - een groot texture aandeel van mij in. Ik heb de set echter nooit gebruikt toen was ik al verdwenen.
Blijven lastige situaties dit, heeft iemand al contact opgenomen met 'Bridgemelter'?
Tja klopt ik kan hem ook niet online vinden. Ik heb de set wel maar we hebben de afspraak dat we niet content zo doorsturen. Tenminste zo heb ik het altijd begrepen. Ik zit met zelfde probleem voor mijn route. Mijn route zit er vol mee en als de set niet meer verkrijgbaar is dan hebben nieuwe gebruikers niks aan de route.
Ik wil ook wel weten of we de set misschien toch nog online kunnen krijgen of dat we genoodzaakt zijn de set overnieuw te maken.
Iets waar je nooit bij kunt zijn is het doorsturen van content onderling. Jammer dat dit soort content verloren gaat maar er is al tien jaar en zeer goede oplossing waar content kosteloos en snel gehost kan worden. Laat ik zeggen dat ik altijd voor het beschikbaar stellen en houden van content ben geweest. Prima dat iedereen dat op site apart wil doen maar dit zijn gratis sites en de hosting is beperkt in hoeveelheid, snelheid en in lengte van dagen. Verder ga ik zelf bij niemand meer lopen lobbyen in hier hun content te hosten. Ben in het verleden al uitgemaakt voor dief dus dat doe ik niet meer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen