Ben op zoek naar plants waar 'iets' kan gedaan worden, zoals deze die ik al heb, container-, coal mine, airport-, sea haven- en cement plant. Misschien zitten er meer in de basis gebouwen die ik over het hoofd zie. Alvast bedankt
Het is niet dat niemand wil helpen, het is dat er zoveel te vinden is op internet dat je dat makkelijk zelf kan zoeken. Typ bv gewoon eens "interactive industry trainz" dan kom je al heel wat tegen. Ik ben zelf al een lange tijd lid van Trainzonline maar ik ben idd zelden op het forum te vinden omdat ik veel zelf opzoek. En als ik er een keer niet uitkom dan vul ik hier een zoekwoord in en kijk of ik in het forum wat tegenkom. En ik durf te stellen dat 98% hier op alle vragen ook te vinden is in het forum. Begrijp me niet verkeerd; dit is zeker niet bot bedoeld maar gewoon een advies...
Trainz Versie: 2009
traubman schreef:
Het is niet dat niemand wil helpen, het is dat er zoveel te vinden is op internet dat je dat makkelijk zelf kan zoeken. Typ bv gewoon eens "interactive industry trainz" dan kom je al heel wat tegen. Ik ben zelf al een lange tijd lid van Trainzonline maar ik ben idd zelden op het forum te vinden omdat ik veel zelf opzoek. En als ik er een keer niet uitkom dan vul ik hier een zoekwoord in en kijk of ik in het forum wat tegenkom. En ik durf te stellen dat 98% hier op alle vragen ook te vinden is in het forum. Begrijp me niet verkeerd; dit is zeker niet bot bedoeld maar gewoon een advies...
Helemaal mee eens!!!!!!! Zelfredzaamheid heet dat geloof ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen