Trainz Versie: 2010EE
Hallo,
Ik heb een domme vraag.... Ik weet dat op de website van freewebz?? plan D, K en bolkoppen hebben gestaan maar kan ze nu nergens meer vinden.... heeft iemand enig idee waar ik ze kan vinden of eraan kan komen?
Trainz Versie: 2010EE
Had ze al gedownload en daarvoor ben ik erg dankbaar! bedoelde andere content... en ik wil niet alles van het onderste uit de kan. Ik vroeg mij alleen af of iemand dat had. Ik vind het wel vervelend dat ik gelijk een verkeerde indruk maak....
Had ze al gedownload en daarvoor ben ik erg dankbaar! bedoelde andere content... en ik wil niet alles van het onderste uit de kan. Ik vroeg mij alleen af of iemand dat had. Ik vind het wel vervelend dat ik gelijk een verkeerde indruk maak....
Als je gelijk de regels had door genomen had je geen verkeerde indruk gemaakt Zelfredzaamheid is zeker iets, die indruk heb ik zeker niet. Nu weer ontopic
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen