Ik vind het jammerlijk, dat kuids komen en gaan.. daardoor kan ik sommige wagens en treinen niet werkend krijgen.. Deze volgende kuids kan ik letterlijk NERGENS meer vinden..
Dus zou ik graag willen vragen, of iemand per e-mail ofzo Mij, als je werkende versies hebt,
De BR 50 & 52 & D-DB-IC rijtuigen van CJ187 NS Plan E (B&C) & De NS K4 50 & NS DM Rijtuigen van Cayenne111 Vechtdallijn GTW van Barrie 40,
Ik begrijp het eigenlijk ook niet.... ook niet van de downloads. Ik weet er zit veel werk in de contents, alleen waarom moeten er kuids apart gedownload worden als die er niet meer zijn?
NMBS K4 Rijtuigen kan ik je wel aan helpen (En de benodigde kuids uiteraard). Deze rijtuigen heb ik ooit eens gereskinned,de website waar het orginele rijtuig ooit te downen was is allang offline.
Stuur me ff een PB dan handelen we t daar verder af.
Ik vind het jammerlijk, dat kuids komen en gaan.. daardoor kan ik sommige wagens en treinen niet werkend krijgen.. Deze volgende kuids kan ik letterlijk NERGENS meer vinden..
Dus zou ik graag willen vragen, of iemand per e-mail ofzo Mij, als je werkende versies hebt,
De BR 50 & 52 & D-DB-IC rijtuigen van CJ187
Gewoon op trainzonline danwel auran 3NV DLS
Citaat:
NS Plan E (B&C) & De NS K4 50 & NS DM Rijtuigen van Cayenne111
Cayenne of bergerac heeft geen NS plan E uitgebracht. jopasch wel en die zijn te vinden op de DLS
Citaat:
Vechtdallijn GTW van Barrie 40,
Gewoon op Trainzonline
erg jammer allemaal weer dat je ander voor het karretje spant
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen