Een aantal van jullie is/was heel erg goed met het omzetten van google 3D gebouwen naar Trainz. Nu wil ik zelf kijken voor wat dingen misschien om te kunnen zetten, mits ik vind wat ik zoek uiteraard.
Ik dacht dat iemand hiervoor ooit een tutorial had geschreven, maar vind die niet? Iemand weet of die er nog is en zo ja waar ik die kan vinden.
Afhankelijk van welke 3D software je gebruikt, kan je ook via die software omzetten. Bij een aantal Google omzettingen heb ik in 3DS Max bijvoorbeeld de texturen gerenderd naar 1 texture zodat het model een stuk lichter wordt in trainz. Ruby TMix maakt van elk materiaal in sketchup 1 textuur in trainz.
Bedankt heren, ik ga er mee aan de slag. Ik ben alleen bang dat er in het Zwitserse gebied wat ik wil niet veel beschikbare gebouwen zijn. Maar ik weet nu in ieder geval hoe het moet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen