• Niet mag worden uitgegeven, heruitgeven of worden uitgegeven in gewijzigde vorm, zonder permissie van mij of en de andere auteur of een combinatie van beide. Voor de reskins is door mij aan de oorspronkelijke auteurs uitdrukkelijk toestemming verleend.
• Door de auteurs en of fotograven is me uitdrukkelijke toestemming gegeven om deze te mogen uitbrengen, of in gewijzigde form te mogen uitbrengen of in welke form dan ook.
• Gentleman agreement Textures door mij gemaakt, mogen worden gebruikt of in redelijke wijzen worden bewerkt na contact met mij via email. Zij zullen alleen mogen worden aangeboden op Trainz Online.
[i] • It should not be issued , republication or edited in a modified form , without permission from me or the other author or a combination of both . For reskins granted by me to the original authors express permission .
• Because of the authors and photographers and has given me express permission to present them to release , or may issue in a modified form or in any form whatsoever.
• Gentleman agreement Textures made by me , may be used or edited after contact me via email . Reasonable point They will may only be offered on Trainz Online .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen