Niet dat ik vind dat ik me moet excuseren, maar ik heb de laatste tijd helemaal geen zin meer om iets te releasen. Reskinnen doe ik nog wel, ik in middels een aardige waslijst vol, maar geen zin dit te releasen.
Ik ben alleen maar bezig, als ik nog zin heb tijd te maken, met bouwen van een layout. En railworks.
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
Hallo Jeroen,
Je hoeft geen excuus te maken,het is een hobby en geen verplichting. Inpricipe doe je het voor jezelf en niet voor een ander, dat je het vrij geeft mogen we blij zijn, want je reskins zijn altijd super geweest en dat blijft zo. Ik wacht geduldig af wanneer je wat vrijgeeft.
Je hoeft geen excuus te maken,het is een hobby en geen verplichting. Inpricipe doe je het voor jezelf en niet voor een ander, dat je het vrij geeft mogen we blij zijn, want je reskins zijn altijd super geweest en dat blijft zo. Ik wacht geduldig af wanneer je wat vrijgeeft.
groetjes, Tedje
Het gaat ook niet om het maken van een excuus. Het gaat erom dat de motivatie om iets te delen er niet meer is, en dat heeft puur te maken met de regeltjes van Auran/N3V. Het is echt ongelooflijk gekloot om aan die regeltjes te voldoen, hebt geen idee! Laatst kreeg ik die NS186 met een foutmelding te terug.... Te weinig poly's
En ja ik doe het voor mezelf, maar neem de moeite om dit te delen waardoor andere ook lol hebben van deze hobby. Van dat laatste ben ik niet meer overtuigt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen