Hallo aan all.Coming iemand mij helpen? Ik heb een aantal rollen MSTS Trainz IN omgezet met G-Max.Ho problemen, zowel voor het invoegen en textuur voor zowel het product finito.Un probleem heb ik opgelost het gaas niet op schaal, zodra ik begon te zetten de mazen waren microscopische, zijn nu in scala.Con texturen, ondanks het programma combineert de semi-automatisch in de zin dat dan moet je ze handmatig toe te wijzen, worden omgekeerd, dat wil zeggen, de binnenkant is van alle ' externe en viceversa.In meer het model leeg is, dat niet vol is, zie je binnen en sommige texturen van de wielen en vrachtwagens hebben een zone bianca.Volevo sommige scherm bevestig ik wijzen op de CDP afgewerkt beter, maar ik kan het niet vinden knop om allegare.E dan is er nog het probleem animazione.Se een of andere manier kunt u mij helpen dank u bij anticipo.Io in ruil geven het nieuws aan hen die inhoud of content die Russen eindes propie-inheemse soort Frans accent en de Duitse u met twee puntjes meer dan essa.Per wat Trainz ze niet te installeren, omdat het programma niet over deze scritture.E herkennen dan te installeren moet ze hen hernoemen voordat u ze met alles, zelfs numeri.Anche mazen kan foutmelding geven als ze op deze manier geschreven, maar voor het gaas we moeten voorzichtig zijn, omdat de mazen de carrosserie en het woord of letter te veranderen moet precies zo lang als het origineel zo niet branden en CDP onbruikbaar. Maak een kopie van de maas prima.Comunque degenen die meer willen weten Ik ben beschikbaar weet het, ik gecorrigeerd veel fouten in dit senso.Ciao Dankzij .Fulvio
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen