wie zijn tanden wil zetten in het nieuwe centraal station van Rotterdam kan op onderstaande website terecht voor een aantal aan en doorzichttekeningen alsmede een paar tekeningen met afmetingen.
in Google earth is een model te downloaden van dit station. compleet met perrons, perronaankleding, bodem, pilaren , zelfs treinen. Dit model moet wel behoorlijk gestript worden om het toepasbaar te maken in sketchup. Ik ben nu zo ver dat ik het dak en de gevels als aparte kuid heb, en de Y pilaren. Aan de rest werk ik nog waar ik ook tegenaan loop is dat de afmetingen van het model zodanig zijn dat ze niet in Nederland West van Barrie40 te plaatsen zijn. Ik ben nog aan het uitzoeken waar dat aan ligt. Ik ga er vooralsnog van uit dat beide "real scale" zijn misschien dat ik met schalen ergens goed uit kom.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen