snap niet wat er ineens aan de hand is maar wil weer wat gaan maken met gmax. voorwerp klaar en ik gooi er textures overheen..net zoals ik met de rest ook heb gedaan. exporteer het naar een map..importeer het via CMP en dan krijg ik de foutmelding; Fout: Textuur 'building.texture' ontbreekt of kon niet worden geladen voor mesh 'building.im'.
heb een plaatje gemaakt van 512 bij 512 ook 256 bij 256 geprobeerd maar blijf dezelfde fout krijgen..
iemand een idee wat ik kan doen of wat ik fout doe?
Kijk naar wat voor een bestands vorm je texture is, meestal wordt TGA gebruikt maar ook wel BMP en JPG. Maar TGA is het best te gebruiken.
Groeten, Rutger
ik heb zowel jpg als bmp en tga gebruikt..niks werkt. heb zelfs een test gemaakt van een oud item dat ik had gemaakt en daar textures overheen gemaakt en nog steeds de zelfde foutmelding
ik gebruik gmax12 is oudere versie maar hij doet het goed heb ik sla bestanden op bij opslaan als en dan maak ik gewoon weer iets nieuws heb iemand misschien de trein modellen voor de gmax of kan iemand ze sturen alvast bedankt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen