Trainz Versie: PTP
Dag allen,
Ik ben van plan om zelf content te gaan ontwikkelen, te beginnen met eenvoudige goederenwagens. Welke software wordt door jullie aanbevolen hiervoor. Ik zat zelf te denken aan Blender (freeware en erg goed). Zit natuurlijk nog wel mee dat het bestandformaat geexporteerd moeten kunnen worden. Ik rij zelf met ProTrain Perfect 2. Graag jullie advies.
Je moet zelf weten wat voor programma je wilt gebruiken om content te maken. Oftewel , je moet een programma gebruiken wat je zelf het makkelijkst vind om mee te werken .. wat je dus begrijpt.
Zelf werk ik met Gmax ( Freeware ), maar je hebt ook nog 3DCavas ofzow en deze geloof ik ook.
blender kan(geen ervaring mee) gmax is gratis(werkt wat mij betreft heerlijk) 3D canvas is ook gratis.. maar om naar trainz te kunnen exporteren moet je de betaalde versie kopen..
Ik heb gmax geleerd via tuts van AM en ben toen zelf gaan proberen en na een tijdje lukt er steeds meer en onder het bouwen zelf ontdek je ook weer van alles en je leert eigenlijk onderweg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen