Geregistreerd: 30 nov 2010 20:15 Berichten: 28 Woonplaats: in de buurt van Utrecht
Trainz Versie: 2010EE
Hallo,
Ik ben bezig met een stationshekje zoals je die vaak ziet op NS Stations. Maar nu is het volgende het geval, ik heb met behulp van de trainz content creator (gmax) het hekje voledig naar mijn zin maar als ik het hekje in trainz wil laden zie ik niks. In de CMP kan het hekje wel zien (roteren enzo) maar in trainz zie ik het hekje niet. Heb al gekeken naar de plaats waarop ik het hekje in GMax het gemaakt maar dat is het ook niet. Het is mijn eerste trainz object en ik zou het leuk vinden als ik het hekje in trainz heb. Wie kan mij helpen?
Geregistreerd: 30 nov 2010 20:15 Berichten: 28 Woonplaats: in de buurt van Utrecht
de Config file heb ik door de CMP laten maken d.m.v. bestand > nieuw, daar heb ik een mesh met de naam default gamaakt en deze laten verwijzen naar de im file. vervolgens heb ik alle bestanden naar de map gekopieerd die de cmp had aangemaakt en de hele boel opgeslagen
Van de formaten weet ik nog niet zo veel alleen dat in de Front view hij in het midden moet staan, en in de Top view onder de lijn. Wat bedoel je met namen? dit is mijn eerste gmax object en ik weet er niet zo heel veel van.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen