Niddertalbahn is een multiplayer sessie, van de eerder bestaande Niddertalbahn, maar nu in TS12.
Het bevat een aantal sessies die in verschillende tijdperken plaats vinden, geheel met bovenleiding, zonder bovenleiding, net of zonder diesel, electrolocs en stoom, of alles door elkaar.
Je heb minstens TS12 plus een FCT nodig, en een betrouwbare internet aansluiting. Zijn er mensen geïnteresseerd om zo nu en dan eens een lekker stukje te rijden door dit mooie Duitse layout?
Ik wil het wel eens proberen dat Multiplayer, heb als het goed is al de hele route en sessies. Maar snap nog niet wanneer iemand het aan het 'hosten' is. Heb het nog nooit gezien.
Ik moet eerst eens de signalen aan de praat krijgen voor ik kan spelen... :/
Welke?
Anstonio schreef:
Goedenavond/morgen Jeroen,
Ik wil het wel eens proberen dat Multiplayer, heb als het goed is al de hele route en sessies. Maar snap nog niet wanneer iemand het aan het 'hosten' is. Heb het nog nooit gezien.
Hoi Jeroen, het zijn de armseinen die in de route staan, de zogenaamde k-signalen. Werken deze bij jou wel? zo ja, kun je ze me dan doorsturen, bij missen er namelijk texturen.
Nope, die werken niet in TS12. Bij mij gooit het die sessies waarin ze voorkomen meteen plat, trainz werkt niet meer ect. De fout ligt in de armseinen, zoals ook op enkele Duitse fora staan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen