Trainz Versie: 2010EE
Hallo Forumleden,
Enige tijd geleden heb ik Trainz 12 aangeschaft en ben geheel nieuw waar het dit programma betreft. Na enige ervaring met een ander simulatie programma was ik al snel behoorlijk thuis in trainz, althans waar het het bouwen betreft. Ik snap alleen nog niet hoe ik de diverse treinen, zeg maar "geautomatiseerd" kan laten rijden. Ik lees dat je dat o.a. met pathcontrol moet doen, maar dat daarvoor het gebouwde traject/route ook weer aan bepaalde voorwaarden moet voldoen, zoals seinen. Wie kan mij enigszins wegwijs maken om in ieder geval een start te kunnen maken, of weet waar ik goed gedocumenteerde informatie kan vinden. (Liefst in het Nederlands). Content downloaden en via de content manager kunnen gebruiken is geen probleem, dat werkt allemaal goed en ik heb dan ook de nodige content in het programma zitten. Ik hoop dus echt wat hulp of info voor een beginner met Trainz te krijgen, waarvoor uiteraard mijn dank.
Ik wacht graag de reactie(s) af.
Met vriendelijke groet
Rob
Laatst bijgewerkt door Jeroen op 20 mei 2013 21:47, in totaal 1 keer bewerkt.
Bericht hoort meer thuis in algemeen ipv problemen
Routes->Sessions->edit/create session*->edit session rules (is het 2de symbooltje naast het mannetje->driver setup..... Verder een beetje klooien dan kom je er wel uit, je kunt in driver command diverse extra commando's toevoegen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen