Kickstarter periode is voorbij totaal is er $191,771 AUD opgehaald, mooi bedrag! Inclusief paypal is het nu $196,638.70 AUD PayPal doneren is echter nog niet gesloten, dus het bedrag kan nog oplopen
ik weet nog niet of ik em ga kopen, misschien wel. ben tegenwoordig toch steeds meer met railworks bezig daar komt langzaam aan ook steeds meer interessants. Heb Trainz zelf ook nog steeds niet op mijn nieuwe pc gezet
Ik heb het wel weer een beetje gehad met Railworks, in mijn spaarzame vrije tijd vindt ik het leuk om te rijden met RW. Verder vind ik het een stugge, en instabiele sim. Door de graphics heeft het nu toch meer aandacht dan trainz, maar dat gaat niet lang duren denk ik als ik de ontwikkelingen zie. Railworks en Trainz vergelijken met elkaar is nog steeds iets zoals appels en peren vergelijken.
Inmiddels zijn de eerste beta screenshots naar buiten gekomen, nu zal ik eerlijk zeggen dat ik hier nog niet echt warm van word.. Maar gezien het nog beta is wacht ik nog even rustig af.. https://www.facebook.com/media/set/?set ... 9841659432
Klopt, maar een begin is er! Wat mij opvalt is dat de belichting al anders is en dat de schaduw al beter wordt weergegeven. De schaduw van hekjes op de locomotieven bijvoorbeeld, zie ik nog niet op het object zelf in de schaduw.
Dat was me nog niet eens opgevallen, dat de schaduwen van de hekjes op de locomotief zelf ontbreken, de schaduwen zijn al wel beter geworden ja. Uiteindelijk zal het mij ook niet zo gaan om de grafische kwaliteit van de game, sommige features voor de nieuwe trainz zoals superelevation (schuine sporen) en verbeterde wissels kijk ik meer naar uit, dat zou routes echt een stuk realistischer maken!
Zekers, bij het totale pakket hoort dat zeker. Alleen denk ik dat als je alleen dat soort dingen doet en de grafische weergave achterwege laat je een kans voor open goal hebt gemist!
Nou is de content op de screens ook niet van de hoogste kwaliteit, laat je de engine los op een van de betere routes denk ik dat je al een heel eind verder bent in een mooie game.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen