Trainz Versie: TANE
Na een lange periode terug van weggeweest... Vooral de laatste jaren bezig geweest met Railworks en ook daar veel objecten voor gemaakt , Nederlands maar ook Belgisch en Franse. Ik weet niet of het mogelijk is objecten om te zetten van 3dsmax naar Trainz ? dat moet ik eerst uitzoeken.
En anders misschien maar eens kijken hoe ik anders een bijdrage kan leveren aan Trainz.
Psycopax is eigenlijk mijn gamersnaam , al jarenlang maar voor Trainz/Railworks is het gewoon Gert Meering
Trainz Versie: TANE
De exporter die ik had kan alleen gebruikt worden tot 3dsmax 2012 en laat ik nu werken met 2017 en dat werkt dus niet. FBX exporter had ik inderdaad ook gelezen...es kijken , zolang het niet al te veel werk is want dan kan ik beter de modellen opnieuw maken in een andere proggie.
Na een lange periode terug van weggeweest... Vooral de laatste jaren bezig geweest met Railworks en ook daar veel objecten voor gemaakt , Nederlands maar ook Belgisch en Franse. Ik weet niet of het mogelijk is objecten om te zetten van 3dsmax naar Trainz ? dat moet ik eerst uitzoeken.
En anders misschien maar eens kijken hoe ik anders een bijdrage kan leveren aan Trainz.
Psycopax is eigenlijk mijn gamersnaam , al jarenlang maar voor Trainz/Railworks is het gewoon Gert Meering
He Gert,
Wat leuk dat je ook terug bent. In mijn bericht qua voorstellen doelde ik onder ander op het contact met jou. Ik zat van de week nog na te denken om je te benaderen of je nog wat doet op het gebied van Trainz. Ik kijk in ieder geval uit naar je content, en de prachtige screenshot die je kan maken dankzij je kunsten op het gebied van route bouwen. Je bent in ieder geval een mooie en goede toevoeging voor de Trainz community.
Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
Amai .. Gertjuh .. Hey gast, goed/leuk je hier weer te zien. Misschien kunnen we de draad weer oppakken waar we destijds gestopt waren .. nah ja .. ik gestopt was ..lol
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen