Het lijkt mij leuk om je even voor te stellen als je nieuw bent op dit forum. Immers verschijnt je naam plotseling als je een bericht post, en weet niemand wat voor vlees ze in de kuip hebben. Met het oog op de community closer te maken, en daardoor actiever te maken lijkt me dat een leuk initiatief. Ik zal het voortouw er in nemen, en mocht dit niet gedeeld worden door beheerders, mijn excuus en kan dit uiteraard verwijderd worden.
Ik ben Ewout, 31 jaar, en momenteel woonachtig in Terneuzen. Ik heb helaas een zwaar ongeluk gehad, waardoor ik momenteel terug student ben. Ik studeer momenteel psychologie. Door het ongeval ben ik helaas invalide geraakt, waardoor ik meer thuis kwam te zitten. Terugkijkend naar de goede tijd op dit forum, het leuke contact wat ik had met een paar contentbouwers, en het spel Trainz zelf, heb ik na 8 jaar besloten om dit weer op te gaan pakken. Het is goed te zien dat er nog paar bekende namen zijn. Nog mooier is te zien dat mensen niet stil hebben gezeten, en mooie dingen hebben ontwikkeld!
Jullie kunnen van mij het volgende verwachten. Ik heb door de studie, juridische procedures en medische traject niet enorm veel tijd. Ik zal mij daarom richten op het bouwen van een route. Hier ben ik al mee begonnen, en zal hier binnenkort screenshots van plaatsen. Verder hoop ik voor eenieder een leuk mede trainznonline lid te zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen