Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
Nvidia heeft weer wat nieuws. Naast NvLink (opvolger van Sli), een nieuwe ontwikkeling die (zover ik het heb kunnen bekijken) een significant voordeel kan opleveren qua: FPS, Sharpening en Anti-aliasing. Ik ben - as we speak - bezig om dit stukje software/driver te gaan downloaden (wacht op toestemming Nvidia - pending) en te gaan uit testen met m'n huidige configuratie (I5-7600k/32Gb ram/Gtx1660s + Gt640 (=dedicated PhysX card).
Even wat +punten op 'n rij: # Superieure beeldkwaliteit: DLSS 2.0 biedt de beeldkwaliteit van systeemeigen resolutie, terwijl slechts de helft van de pixels wordt gerenderd. De oplossing maakt gebruik van nieuwe temporele feedbacktechnieken voor scherpere beelddetails en verbeterde stabiliteit in elk frame. # Geweldige schaling voor alle GeForce RTX-GPU's en resoluties:Een nieuw, sneller AI-model maakt efficiënter gebruik van Tensor Cores voor een twee keer zo snelle uitvoering als het origineel. Ook worden framerates verbeterd en beperkingen op ondersteunde GPU's, instellingen en resoluties geëlimineerd. # Eén netwerk voor alle games:Bij de originele DLSS moest de AI voor elke nieuwe game worden getraind. DLSS 2.0 biedt een algemeen AI-netwerk dat voor verschillende games werkt. Dit betekent snellere game-integraties en meer DLSS-titels. # Aanpasbare opties:DLSS 2.0 biedt gebruikers drie beeldkwaliteitsmodi (Kwaliteit, Gebalanceerd, Prestaties) die de renderingresolutie regelen, waarbij de Prestaties-modus nu tot 4x superresolutie mogelijk maakt. Dit betekent meer keuze voor de gebruiker, en nog grotere prestatieboosts..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen