Als HTm en Trainz gek ben ik bezig met het HTM tramnet begin jaren '90 na de bouwen. Begonnen in Leidschendam ligt er een traject van Dillenurgsingel t/m Winkelcentrum Weigelia, incl. de toen nieuwe aftakking en keerlus naar Zkh Antoniushove. Met behulp van andere Trainz enthousiastellingen en de foto's van de Beeldbank van betreffende gemeenten hoop ik mijn project gestalte te geven. Met weemoed komen herinneringen terug van mijn jeugt toen ik Den Haag toendertijd als best echte tramstad ervaarde. De tijd van de keerlus op CS, het drukke en gecompliseerde Spui, de lijnen 7 en 8.
Ondanks de mooie tutorials van mede Trainzliefhebbers ben ik niet in staat (frustreer en vooral snik) op zelf een afbeelding van Google om te zetten in Trainz, laat staan content te maken. Gelukkig zijn er intelligentere mensen die het wel kunnen en echte top-producten beschikbaar stellen o.a. op deze site.
Ik aanbid U
Ik ben op dit moment eigenlijk geheel Trainz en internet op zoek nog naar het volgende:
***Den Haag CS***
(zonder de tramviaducten buiten/ vanaf het tramplatform, want immers ga ik zelf de oude keerlus proberen te doen herleven).
Weet iemand waar ik die kan downloaden of die in ontwikkeling is of ik vergeefs aan het zoeken ben?
mijn complimenten en respect voor uw prachtige DH Centraal. Fantastisch en zal het model gebruiken om mijn HTM- net a la begin jaren '90 proberen te doen herleven.
P.S. wordt uw trammodel GTL8 nog verfijnt in de toekomst? ik denk aan: - fijnere of kleinere texturen - meer detail (zie foto's op de sites van: De Digitale Tram/ Haags Tramnieuws/ Trams in Den Haag. - uitbreiding van functies; - het zelf de GTL8 een 3000 nummer geven (site P-tram weet dat) - het zelf aanpassen van een lijn en richtingfilm (site V6e bouwers weet dat)
Mijn stoutste droom: Haagse gele PCC met eerdergenoemde mogelijkheden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen