Toffe screens Jeroen, alleen wat jammer van die lok ja die van Wiliam, sorry maar ik vind m niet zo... uhmm dit station is loopt nu echt tegen klaar, het heet jaja Hallendorp "ah nee he niet weer" hehe
lang geleden dat ik hier screens heb gepost(zou me niks verbazen als de laatste keer nog op de oude site was) maar goed, hier een paar plaatjes van mij, het gaat hier om een module, het is nog lang niet af, maar ik vond deze screentjes wel aardig: sonderzug bestaande uit VT98, VB98 en VS98
een paar minuten later kwam de UC uit tegengestelde richting aanrijden
en nogmaals de UC maar deze keer door de ogen van 1 van de koeien
nha hier staat klaas te rusten hij heeft net een aantal Zaes uit Plock, Polen getrokken, nha igg auch aus Deutschland, de zaes staan te wachten op de 189 die ze verder NL intrekt.
correct me if i'am wrong .. maar uitgebracht voor een select groepje toch? (wil geen ouwe wonden openhalen maar ik weet echt niet beter dan dat het geval is)
Ik hoor net van een aantal mensen dat ze via zn site te DL zijn .. toppie TS!
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
Hallo jongens,
dus als ik het goed begrijp dan kan bepaalde personen de (V)IRM's downloaden bij TS . en misschien een hele rare vraag wie is TS. en kan je ook eventueel lid worden van zijn website .
gr. Tedje
_________________ PC info: Processor Intel(R)CORE(TM) i3 CPU 530@2.93 GHZ 2.93 GHz, Geheugen: 4GB DDR2, OS: Windows 7 Home premium 32-bit, Videokaart: Nvidia Gforce GT330
Trainz Versie: 2009
Wat een prachtige treinen zijn dit, dat zou een aanwinst zijn voor de route van Maastricht tot? Ik heb me bij deze aangemeld op de site. En dan die mooie foto van station Wolvega een plaatje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen