Ik maak ze op basis van de bestaande wagens voor de ÖBB, die eerder door Torsten zijn gemaakt. Ik heb zo-ie-zo permissie om ze te release, TO sla ik niet over.
@ Vincent: Waar heb je die mooie overkapping van dat grote station vandaan? Ik vind het mooie screens, alleen zou ik het sporenplan wat realistischer inrichten als ik jou was. Een extra tip van de zaak: In Nederland worden in principe geen wissels in bochten aangelegd, zoals dat bijvoorbeeld in Engeland wel het geval is. De wissels die in Nederland liggen zijn altijd aangelegd op 'rechte' stukken spoor.
Zien er leuk uit, maar mag ik vragen waar ongeveer jou eerste screen moet zijn. Ikzelf woon namelijk 5 minuten van Breda-Prinsenbeek vandaan (ligt tussen Breda en Lage-Zwaluwe) en moet eerlijk zeggen dat ik het niet echt herken. Of is dit gewoon een fictief stukje?
Zien er leuk uit, maar mag ik vragen waar ongeveer jou eerste screen moet zijn. Ikzelf woon namelijk 5 minuten van Breda-Prinsenbeek vandaan (ligt tussen Breda en Lage-Zwaluwe) en moet eerlijk zeggen dat ik het niet echt herken. Of is dit gewoon een fictief stukje?
Ik was nog bezig met Dordrecht zuid, woon ik ongeveer alleen mis nog een lading objecten.
zoals, noem eens wat. als je specifieke dingen heb, valt er misschien wel over te praten. maar zoals er al vaak gezegt is, dat je het nooit voor 100% kan krijgen. mvg, willem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen