Wat die tien euro voor stevado's ICM. Het is niet alleen die, maar al het uitgebrachte spul van hem + alles wat er nog bij komt. Je prijs per content wordt dus steeds minder.
Voor de ICM's heb ik niets betaald, ooit eens gedownload op het voormalige 'Trainz.nl' of DLS, een jaar of 5 geleden denk ik Ik ben begonnen met Trainz 2006 en heb deze ICM's steeds 'mee' kunnen nemen naar mijn huidige Trainz 2010EE.
volgensmij klopt je bvldraad nog niet helemaal,kan ook verkeerd hebben voor de rest leuke screen,ook van jou Dirk
Wat bedoel je precies? Ten eerste gaat het niet over de rijdraad want die is van rico. De portaal daarin tegen klopt,die heb ik gemaakt doormiddel van een foto in Gmax. Natuurlijk nog in beta ...
He wat krijgen we nou Gert, gaan we textures jatten ? heheh neeh joh leuk gedaan moet ik zeggen We moeten weer es onderhandelen met Michael, hij en ik hebben namelijk ook een leuk setje gemaakt voor de HSL, waar dus speciale kabels voor zijn en nu dacht ik dat die kabels die bij de HSL hangen ook op de Betuweroute hangen....
Heb ook weer is tijd gehad, ben bezig met een stuk Nederlandse stad. De stad heet Tiendam, en is een mix van, Rotterdam, Amsterdam en Haarlem. Later als ik wat verder ben komen er wel meer screens, maar nu eerst even een sfeer screentje.
Op de parkeerplaats voor Station Tiendam, wordt dubbel parkeren niet getolereerd, de man krijgt een bekeuring Onder tussen loopt er een 1200 binnen met een TEE Rheingold naar Duitsland en Zwitserland.
Omdat leuke kleine scènes maken een van de leuke dingen is van Trainz. Maar als de stad af is komen er wel meer auto's te staan. Ik ben nog hard opzoek naar leuke oude auto's uit de jaren 60 tot 70.
Ja ik merk duidelijk verschil, al die vertex punten en invisble splines heb je dan niet, dus het is veeeel minder zwaar. Ik ben nu bezig met een redelijke stad en met een groot emplacement nog geen last van een lage frame rate.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen