Nou ik kon het niet laten maar even een screen van Michael waar we o.a. samen aan gewerkt hebben te laten zien, dan heb ik het niet over de layout die je ziet.
Mooi! Ook het geluid is erg goed gelukt, alleen valt me op dat er soms wat geluiden in zitten die niet van de SLT komen maar die de wielen op de rails maken, een soort hoog geruis.
Prachtig Fokke! Plan E? Is JPS weer bezig? Die banken en dat betonnen hokje zijn er interessant, ik ben nou namelijk ook in die jaren aan het bouwen, en ben eigenlijk al de hele tijd op zoek naar dit soort dingen!
Het is eigenlijk een oefenproject, om te kijken of het Gmax-xen nog wat wil. Volgens mij lukt het nog wel... Ik heb bij de dit rijtuig ook voor het eerst eens gebruik gemaakt van een Alpha-textuur. Eigenlijk heel simpel maar had me er nog nooit mee bezig gehouden. Misschien dat hij ooit eens verder komt dan de oefenfase...
@Edwin: een aantal van die objecten heb ik jaren terug zelf gemaakt, die banken en het betonnen wachthuisje heb ik ergens gedownload, of eens meegekomen bij een andere layout. Ik zoek de KUIDnummers wel eens op, de rest krijg je wel van me in een pakketje.
Jazeker wel! Ik denk dat zeker de Trainzers die klassieke routes bouwen er oor naar zullen hebben ... als het ergens beschikbaar is of als je het wilt uploaden ... graag!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen