@Bergerac: tnx voor de link, zal er eens tussen kijken!
Trein spotten in het fictieve plaatsje Deelwouden. 2 Br 189'ers met een sleep falns'en CT 186 met een container-shuttle NSR ICMm IV 4240 als Intercity 5 stellen Plan-V onderweg als leeg mat. naar een onderhoudsbedrijf
Ja ik weet et, een thalys hoort daar niet rond te rijden. En als jullie willen weten hoe ik de thalys heb, het is legaal per freeware gebeurt
Mooie screen, ik houd van het werken met hoogtes. Ach, die Thalys had een vette omleiding Ik stoor me totaal niet aan dat soort dingen, je moet immers je fantasie gebruiken. Waar ik me wel aan stoor is gezeur over het wel of niet legaal verkrijgen content, dat soort discussie hebben we ooit gehad op de voorganger van deze site. Daar is hier geen plek voor. Ik snap ook niet waarom je nu al in de verdediging schiet, gezien de sfeer op het forum. Ik heb altijd hard gemaakt om zo veel mogelijk gedoe in de kiem te smoren, soms wel eens te hard. Dus voel je vrij hier, mensen die elkaar aan vallen op bijvoorbeeld het vermoeden van illegaal content is on gegrond en er zal vrij snel een digitale deur open gaan met een richting naar buiten.
Fraaie Wadloper!!! @ Maurice: leuk dat je regio Haarlem aan het maken bent (offtopic:) Ik was vd week ook bezig om Haarlem nieuw leven in te blazen.. Sporenplan is een beste klus...vooral de driehoek..verbindingssporen Ri. Leiden en Ri. Beverwijk volgen as soon as possible!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen