te sfeervol plaatje van het stukje spoor bij A32 afrit 15 om in in het leeuwarden zwolle topic te plaatsen sorry voor de werk balkjes.. vergeten weg te drukken
dan heb je de perrons en de bovenleiding portalen van de route niet en die dingen kun je op het moment nergens meer downloaden dacht ik. EDIT: ffe een screen van grou-jirnsum hoe een vertrek licht werkt :
De 6490 haalt de dagelijkse buurtsuper in Born omdat de 6405 in Born defect is geraakt is de 6490 vanuit Sittard gekomen.
De DSM 7 komt met een lege autotrein het terrein van Koopman Automotive Solutions BV afrijden. Het is inmiddels alweer 5 jaar geleden dat hier voor het laatst een trein reed.
Laatst bijgewerkt door kevin op 27 feb 2011 00:56, in totaal 1 keer bewerkt.
zoals op de screen te zien is had ik vandaag een leuke rit met de oude Deutsche Bahn 180 016 in Altrot lackierung.
ik moest hem vandaag een dienstje rijden van Decin Nad Labem als het zo heet. het rijden was prachtig. stations in tsjechie met maar perronlengte voor 2 wagons en een loc. de spanningssluis en de omgeving! prachtwerk voor inbuild!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen