Trainz Versie: 2010EE
Ik had vandaag dienst op de RegionalExpress 59093 van Ingolstad Hbf (vertrektijd: 11.31) naar Munchen Hbf. Deze keer werd deze dienst uitgevoerd door 2x BR428 (flirt, 4 bakken).
Hier sta ik op Ingolstad Hbf, wachtend op vertrek.
En hier nog een screenshot van een BR101 met een 10tal IC-rijtuigen op Ulm Hbf.
Mooie 'schoten' weer! Tijd voor een nieuwe van mij. @Jeroen: het is idd maar fictief, en daarnaast is deze V100 ook te mooi om hem zijn dagen in het depot te laten slijten .
Toornze-Oost in het begin van de avond. Op de achtergrond komt een G1206 van MRCE met een sleepje SBB wagens vanaf het roestige raccordement van het industrieterrein gereden.
Dit topic begint weer aardig actief te worden. Dat is alleen maar mooi. Ik doe mee en laat jullie nog een screentje zien van mijn stop- en sneltrein stationnetje Heegelshoven. Een VIRM maakt een korte tussenstop om vervolgens als sneltrein door te rijden naar Westerkamp.
@ Gert Schietserie in 't Harde is jeugdsentiment! Alcohol meesmokkelen in de tanks vanuit Duitland naar t'Harde haha. Mooie screens heren! Hier Rotterdam in vervlogen tijden De Maasbruggen over richting het zuiden. Straatspoor bij de Rijnhaven
Laatst bijgewerkt door barrie40 op 05 nov 2012 10:29, in totaal 1 keer bewerkt.
Mooi weer! Ook weer aan de slag geweest,
Ook DBS heeft een trein met legermateriaal op pad gestuurd, en wel een 189er met een hand vol zware Amerikaanse Army trucks uit het onrustige oosten, op weg naar de havens.
En nog het station van het wat rustigere Waagdijk in slaap.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen