Ik ben al een hele maand op zoek naar de NS 500-600 serie, de zogenaamde Hippel, die de NS als zowel rangeerloc als licht-goederenvervoer gebruikte.
Gisteren was ik in de content manager van TS12 het zoeken en vond ik beiden! Het werd wel als misc. aangegeven (na de download waren ze wel voertuigen). Toen ik TS12 opstarte deden ze het niet. Toen heb ik ze opgeslagen als CDP en naar TS09 verplaatst en geïmporteert, de subonderdelen geïmporteerd en getest: Geen resultaat.
Staat er ergens op een site de freeware versie van de NS 500-600 serie? Ik heb al overal gezocht maar vind het nergens. Ik geloof dat de naam van de persoon die ik in TS12 zag achter de NS 500-600 was Jopash of zoiets.
Ja misschien een beetje ongelukkig uitgelegd. Ik zoek een versie die werkt en die dus compleet staat. De versie van Amazing mike is dat een UTC versie? Ik zoek namelijk nog ergens een freeware versie.
Oke bedankt. Ik ga maar verder zoeken dan, ik betaal namelijk niet graag via internet met creditcard
Neem dan pay pal, daarmee kan je van je bank overschrijven naar je paypal account en de meest internetshop accepteren paypall
BTW: even verder zoeken op Jopasch helpt je aan meer hippels, de kans in namelijk dat ze het niet doen af gezien van het feit dat er over heen wordt gelezen dat je het origineel moet installeren (class06 pikkabird), kan het zijn dat TS12 het niet pakt.
@ Rutger ik heb het ook niet over een must have, maar over de mogelijkheden die er zijn. Alternatieven die 100% zijn, zijn er niet niet of jij moet je best doen. Er zijn zelfs nog meer alternatieven, Eldavo bijvoorbeeld.
Trainz Versie: 2009
De 500/600tjes van Amazing Mike werken ook niet in TS12, evenals de 2400en en de 6400en. Dat komt omdat TS12 content van beneden Trainz versie 2.7 (?) niet ondersteunt. Maar content uit UTC werkt dan weel wel. Beetje jammer en vooral een beetje slordig! Maar er schijnt een methode te zijn om via een programma, bepaalde bestanden te converteren en dan zou hij ze wel pakken. De NS '37 seinen werken ook niet in TS12, terwijl ik net aan een nieuwe IJzeren Rijn wou beginnen.
Veel content werkt niet, dus dat vind ik echt niet van toepassing op alleen het payware wat van voor die tijd is. Dus dat is een beetje ongenuanceerd gepraat. Je kan niet verwachten dat voor elke versie de content wordt aanpast.
Trainz Versie: 2009
Ik heb daar in de vorige versies die ik heb gebruikt vrij weinig last van gehad. Er was veel content uit oudere versies van Trainz die in de nieuwere versies gewoon werkte.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen