wie kan mij helpen ik zoek mijn kuid nummer maar ik kan hem niet vinden. ik heb wel een gebruikersnaan ,wachtwoord,serialnummer maar waar kan ik mijn kuid nummer of user id vinden .dit inverband met het in voeren van transdem .henk
Welke trainz heb je ? Hoe heb je hem verkregen ? Online ? of gekocht in de winkel.
Login bij auran download station anders .. daar kun je volgens mij ook je Kuidnummer zien. En anders misschien in of op de verpakking van de dvd hoesje ?
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
De User ID staat te vinden op Planet Auran (de site waar je registratie doet van je Trainz versie). Log op dit site in en ga naar de pagina https://www.auran.com/planetauran/youruserid.php. Daar staat je User ID weergeven.
NB: Kuid-nummer is iets anders, het is een unieke identifier (id) die je aan een content geeft. Stel je maakt een huisje, dan geef je eraan een unieke kuid-nummer (die alleen dat huisje heeft), waardoor je later het makkelijk kunt terugzoeken.
De kuid-nummer heeft de volgende vorm: <KUID:[USER_ID]:[CONTENT_ID]>. Stel je hebt op Planet Auran als USER_ID-nummer 123456 gekregen en je geeft het content (bijvoorbeeld dat huisje) de nummer 765432 dan krijg je de volgende kuid-nummer: <KUID:123456:7654321>.
Voor de duidelijkheid: de User_ID is dus slechts een deel van het geheel (kuid-nummer). En voor dat Transdem moet je schijnbaar dat kleine deel, de User ID, gebruiken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen