ik ben nu al een half jaar bezig om google base maps te maken maar het lukt mij niet . ook met allerlei goede handleidingen zowel met g max als met transdem ik ben nu gekomen dat ik het niet meer ziet zitten om base maps te maken. maar is er iemand die voor mij een route met base maps wil maken? des noots tegen betaling bv roode school /groningen. henk
20: afstanden meten van wat in beeld is. Bij een beeld resolutie van 1024x768 21: screenshot plakken in een nieuwe file van 1024 x 1024 pixels. 1: plane maken in gmax met de gemeten afstanden. Tekenen in top view dus. 2 t/m 6 : textuur laden op plane. 7 t/m 9: UVW map aanpassen zodat de balken weg zijn. 10: resultaat na Unwrap UWV 11: bestand oplsaan als een .gmax 12 en 13 : exporteren naar .im file 14: de config. - groen je kuidnummer - donker blauw de naam - lichtblauw je "bouwwersnaam" - oranje de naam van de .im file 15 de locatie in de trainz folders.Zie ook welke files er moeten staan 16,17,18 importeren in trainz. 19 plaatsen in trainz zelf.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen