De objecten voor trainz 2010 werken ook gewoon in trainz 2012. Laat ik het sterker vertellen: Alle objecten voor trainz 2012 en lager werken. Alleen de objecten met foutmeldingen werken niet in trainz 2012.
Fijn dat te horen, maar bijvoorbeeld de Nederlandse seinen en de plan V en DDZ bijvoorbeeld. Deze zullen dan een soort van foutmelding geven, zijn die foutmeldingen te verhelpen?
Ik heb zelf bijna alle fouten kunnen verhelpen en ik gebruik zelf TS2012. Alleen voorwerpen met missing textures werken niet in TS2012, maar ik heb dus zelf weinig problemen.
Inderdaad, zoals Jeroen al aangeeft kunnen we niet aangeven hoe het precies is op te lossen want er is altijd wel een ander probleem. Mocht je een probleem hebben waar je niet uitkomt en je vindt de oplossing ook niet op dit forum, kun je altijd een topic aanmaken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen