Vrienden, zoals velen van jullie al reeds lang gemerkt hadden, ben ik niet meer 'echt' actief in de trainzwereld laat staan met trainzonline. Ghehe .. als 1 van de weinige kondig hierbij dan ook aan dat ik per jaar geleden al gestopt was/ben met deze hobby. Reden: geen tijd .. zie praktisch alles al elke dag in het groot, om het zomaar te zeggen. Daarom mogen jullie alles wat ik ooit gemaakt heb (content/skin), gebruiken (lees: misbruiken ..lol) zonder dat daar van mijn zijde enige toestemming of vermelding van/voor nodig is. Voor diegene die wel met Trainz bezig zijn: maak er wat moois van ..
Tot 'mijn' Trainzonline vrienden (jullie weten wel wie ik bedoel, ga niet een hele lijst er van maken .. lol): TOP!! het was een mooie tijd, helaas niet altijd even makkelijk, maar zeker de moeite waard geweest.
Zoiets had ik al in de gaten .. gezien de tijd dat je niet meer online was / en wat nieuws liet zien van je mooie creaties. En ik kan het begrijpen als je er elke dag mee werkt je niet thuis ook nog es tijd besteed aan de trainz hobby.
Maar goed , het was inderdaad een mooie tijd .. leuke samenwerking ook kwa content enz.. Het allerbeste en misschien dat we elkaar nog es spreken .
jammer Arjan. daar zijn toch mooie dingen uit jouw handen gekomen. mogelijk dat je een goede keuze heb gemaakt voor jouw eigen. maar als je de hele dagen op de bok zit, dan heeft het "spelletje" weinig zin. wens je bij deze veel goeds. vriendelijke groet, willem
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
Hallo Arjan,
Ik wil hier bij de voorgangers aansluiten wat ze hebben geschreven, je heb inderdaad veel moois gemaakt en vrijgegeven, en ik begrijp je ook je keuze. Maar misschien dat je in de toekomst nog bedenkt en dat je weer terug komt. Ik wens je heel veel succes in je dagelijkse leven. Het gaat je goed.
Jammer maar begrijpelijk, wellicht gaat het ooit weer kriebelen, merk het aan mezelf ook minder actief, maar toch kriebelt het soms weer. Kom af en toe nog ff langs op de site, want om af en toe een screentje te kijken moet lukken toch .
Tot slot en misschien wel het belangrijkste, bedankt voor de mooie content die je in de afgelopen jaren hebt gemaakt en vrijgegeven en voor de masterclasses skinnen in nieuwschoten (was het toch? in ieder geval tijdens de meeting in fryslan)
Dat is bij mij ook het probleem ik ben er ook elke dag mee bezig in het groot maarja heel af en toe doe ik ook wel wat in trainz als ik zin heb maarja arjan jij werkt toch op locatie WGM als rangeerder?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen