Ik heb sinds vandaag mijn nieuwe Macbook Pro 15" (quad-core i7, SSD, 16GB ram) en daar heb ik Parallels op draaien met Windows 8.1 Nu vroeg ik mij af voor welke ik Trainz zou downloaden, voor Windows of voor Mac (Voor mac heb ik al een versie gekocht)
Zijn er verschillen tussen de Mac en de Windows versie? En hoe werkt het op Windows? Want ik moet het via Steam kopen? (tot 2 december is hij 9,23 ipv 27,99) dus dat is geen geld.
Ik kan nu nog makkelijk de overstap maken omdat ik op Trainz mac nog geen content heb gedownload. (Alle gedownloade content staat op mijn andere macbook, geen idee hoe ik dat makkelijk kan overzetten)
En hoe lang duurt het standaard om een route te downloaden? Ik ben nu netherlands west 4.0 aan het downloaden via content-manager. Maar hij is nu al 3/4 uur bezig en alles wat ik zie is 'searching item "xxx"...' Ik heb een fct gekocht voor 6 maanden, mocht dat helpen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen