Wat plaatjes van Pools materieel uit een grijs verleden.... de modellen zijn van Martin "SLW" Gądek die onlangs helaas is gestopt met zijn website en het bouwen van schitterende stoomlocs.
Dat is wel jammer ja, maar ja ik kocht toch al niks mee van hem... Zonde want hij verdomde fatsoenlijke aftersales. Ik pas alles wel een keer aan naar TANE
Tja, idd jammer Jeroen,... hoewel veel van zijn laatste modellen, o.a. die 52ers, 94ers ect., prima in TANE draaien blijft het jammer dat een flink aantal van de oudere stoomlocs moeten worden aangepast. Grtz, Walter
Trainz Versie: TANE
Da's allemaal niet zo moeilijk toch? Ik heb zowat alles van SLW (behalve een paar poolse locs) en volgens mij heb ik alles tuffen in Tane.
Zelfs die ouwe meuk van de "CD" (2004 spul?) Geen CD maar een bestand wat ie ooit op CD verkocht. Alleen al daarin zitten meer dan 70 locs. (Die Glaskasten zijn leuk) Is wel oud ja, zo ziet het er dan ook uit, maar alles is aan de gang te helpen.
Bij elkaar heb ik van SLW een dikke 5 GB aan stoomlocs.
Spijtig genoeg is de website van Martin gesloten sinds 4 februari 2018. Hij heeft zijn artikelen heel lang in de aanbieding gehad maar nu is het dan toch, helaas,... heláás wérkelijk afgelopen.
De man is een genie, en zijn werk geniaal, zelfs zijn vroegere modellen waren mooi, en inderdaad, die Glaskasten zijn schitterend net als bv de BR 13, de P8'en en de 55, 56, 57 en 58 series... (ik ben een beetje erg veel DRG fan... )
We kunnen alleen maar hopen dat hij ooit nog eens "terugkeert" in de World of Trainz.
Heb zojuist nog ff TS2010 opgestart om een drie-tal plaatjes te schieten van een DRG depo'tje in de jaren '30... Mét 2 "SLW, of zoals men wil 2 "MartinGadek" oldies"... een Pr. P4-2 en die befaamde Glasbak... eh,.. -kásten ! De Bay. Ptl-2/2.
Hieronder een plaat uit TANE met een oude SLW P8, en hier krijg ik de BR. 13 én de BR, 36 niet in beeld, echter wél de beide tenders...
Kan het alleen maar met je eens zijn Jeroen.. die Pruisen maakten mooie machientjes... Goed, omdat het maken van een plaatje ook leuk is, voor jou die 38er nog een keertje van ietsje dichterbij...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen