Ben ik helemaal up to date als mijn Build nummer 94916 is? Mijn wissels blijven soms nog weleens op slot staan zonder reden. Of is hier verder geen oplossing voor?
Bedankt. Dit is dus steeds mijn probleem sinds Tane. De trein moet van links uiteindelijk helemaal naar het rechterspoor. De wissels blijven op slot en gaan niet automatisch om. Ik heb via en to trackmark geprobeerd en meerdere trackmarks ook tussen de wissels maar niks helpt (zie foto): .
1 Rijdt de trein? 2 Zo niet dan kan je de wissels He W1 en He W2 gewoon naar rechts zetten. 3 Rijdt de trein dan worden wissels geblokkeerd. 4 Zo te zien is dit Nidderthalbahn ? 5 Heb je niet op het auran 3NV forum/site gekeken of je de patch kan vinden? Daar staan namelijk alle patches en buildnummers 6 TrainzOline is geen hulpvragenbaak meer zou je de regels willen respecteren?
Mijn excuses als ik niet duidelijk geweest ben. De trein rijd, maar stopt voor het sein voor die wisselstraat. Ik kan de wissels idd handmatig omzetten, maar dat was met andere Trainz versies nooit nodig en zo lijkt het mij lastig om een automatische treinenloop te creeeren. Een al train has ...... staat er als melding bij het slotje. Het is idd de Niddertalbahn.
Als ik alles controleer lijken de Patches goed geinstalleerd.
Ik dacht dat er een subforum was van problemen Trainz, maar dat word ook niet meer gebruikt?
Wegens teruglopende belangstelling van beide kanten (zowel aanbieder van dit forum) als bezoeker hebben we besloten het aantal forum secties terug te brengen. Waar eerder de intentie was geheel te stopen met het aanbieden van dit faciliteit,we hebben hier de mogelijkheden hebben om gratis content te delen en te downloaden (tegen een aanzienlijke snelheid) waar je bij het Auran/N3V forum dik voor moet betalen, hebben we toch besloten dit een kans te geven. Ook is het niet meer mogelijk te reageren op gedeeltes van dit forum. We hebben geen zin in allerlei bemoeienis omtrent het besturen van dit forum. Trainz Online is een geheel uit vrije wil opgezet initiatief wat ons heel tijd en geld heeft gekost, wij betalen dus wij bepalen! Hebben we besloten de FAQ ,documentatie en een aantal algemene forum secties te sluiten en in deze zeer afgeslankte vorm verder te gaan. We bieden, omdat de meeste bezoekers daar gebruik van maken, de mogelijkheid elkaars ontwikkelingen op het gebied van Trainz te delen.
We faciliteren niet meer in oplossingen voor Trainz, Tane en het toekomstige TS2019. Je kunt daarvoor terecht op het forum van Auran/N3V https://support.trainzportal.com
Trainz Online
Het antwoord is dus neen. Er is sinds de oprichting van dit forum hard gewerkt aan een Documentatie en FAQ gedeelte. Toch bleken veelvuldig deze vragen veelvuldig, waar in de meeste gevallen het antwoord stond, niet geraadpleegd te worden. Er is heel veel tijd besteed aan deze eerder genoemde gedeeltes, tijd die we anders hadden willen besteden maar kozen voor andere mensen te helpen plezier te beleven aan dit forum. Er zonde als je een forum aanhoudt en men vervuild dit me allerlei berichten die niet getuigen van zelfredzaamheid. Wel zonden als dit forum wordt bekostigt door mensen die welwillend zijn, helemaal ook als mensen denken zich te moeten gaan bemoeien met het geen wat word bekostigt en gefaciliteerd mensen die hier tijd, geld en energie in steken.
Mijn excuses als ik niet duidelijk geweest ben. De trein rijd, maar stopt voor het sein voor die wisselstraat. Ik kan de wissels idd handmatig omzetten, maar dat was met andere Trainz versies nooit nodig en zo lijkt het mij lastig om een automatische treinenloop te creeeren. Een al train has ...... staat er als melding bij het slotje. Het is idd de Niddertalbahn.
Als ik alles controleer lijken de Patches goed geinstalleerd.
Ik dacht dat er een subforum was van problemen Trainz, maar dat word ook niet meer gebruikt?
Bedankt, Gr Hans
Om terug te komen op jou vraag, ja zo werkt TANE. Als jij trackmarks inzet en deze laat rijden via trackmark dan is er niks aan de hand.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen