Na 14 jaar niets met trainz te hebben gedaan, weer begonnen. Trainz 2019 (europa versie) online gekocht en een verse computer gebouwd.
Wat leuk dat het meeste spul van Trainz.nl gered is en hier op de site ! en vaak heel fraai hebben jullie mijn spul gereskinned en geupdate. Tuurlijk ben ik niet zo'n voorstander van reskinnen zonder te weten, maar omdat ik me terug getrokken had van alles, prima en bedankt zelfs.
Trainz 2019 bevalt erg goed, krijg alles aan de praat wat ik maar wil, zelfs oude UTC treintjes Het is wel erg kritisch op oude content en verreist werk.
Heb de mooie routes NLwest5 van barrie geinstalleerd en dagen naar content gezocht.(en nog..) 280 van die Google meshes werkten niet en heb ik gerepareerd. Heb al mijn content in die route gerepareerd, zal er misschien een setje voor maken.
Heb de mooie miniworld beta route van Olaf geinstalleerd en werkend in TS19
Op oude computer vond ik nog aardig wat treinen die ik nooit had gereleased. Thalys, Virm, Ram-TEE, TEE jaren 60 wagonnen. Die hoop ik verder af te maken. Ook erg veel huisjes stations etc. van de route Hoorn-Enkhuizen.
Gmax is weer geinstalleerd, maar ben wel vaak de weg kwijt. Als ik wat voor jullie kan doen, laat het weten.
g.m. zal voor de nieuwere Trainz gebruiker wat minder bekend klinken, echter voor mij heel bekend al moet ik zeggen dat is me niet zoveel meer herinner van die allereerste tijd. De tijd dat Trainz.nl de voorganger van Trainz Online nog in een raar groen kleurtje was. Inmiddels zijn er heel wat bouwers gepasseerd, iemand ooit wat gehoord nog van gjvh?"
g.m. fijn dat je er weer bent, welkom terug laten we trainz weer mooi maken iets wat zeker gaat lukken met de graphics van TRS2019 denk ik dat er zeker me enige jaloerse blikken van TSW en railworks deze kan wordt op gekeken, wat natuurlijk twee hele andere games zijn.
Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
G.M. !! cool fijn om te horen en zien dat je de draad (ook) weer hebt opgepakt. Het laatste wat ik destijds van jou had vernomen (+besteld ..lol) was de GM cd :p daarna leek of je compleet van de aardbodem was verdwenen .. des te blijer ben ik dat je er weer bent!
Toen der tijd veel Hoorn-Enkhuizen-Medemblik contents al mogen gebruiken van John, maar als dit voor het grote publiek bereikbaar wordt zou dat mooi zijn! Enkelen doen het echter nog niet in nieuwe trainz verzies, wie weet is daar wat op te vinden.
Rutger ja, heb veel items hier op pc voor die route Hoorn enkhuizen, die nooit officieel gereleased zijn als jij ze in een route wil verwerken dan maak ik content packs daarvoor. Moet even uitzoeken wat ik heb.
Rutger ja, heb veel items hier op pc voor die route Hoorn enkhuizen, die nooit officieel gereleased zijn als jij ze in een route wil verwerken dan maak ik content packs daarvoor. Moet even uitzoeken wat ik heb.
Voor de route heb ik helaas geen tijd, maar topstukken zoals de stationsgebouwen van Hoorn (mist geloof ik alleen nog ramen in de dakkapellen) en Enkhuizen zullen ook door anderen flink gewaardeerd worden. Laten we even kijken wat mogelijk is!
Voor het Hoorn-Medemblik gerelateerd content heb ik zelf het een en ander gemaakt, maar moet de rest nog afmaken of vrijgeven
Dit heb ik in TRS 2004 van Hoorn Station met passenger perrons op maat, loopbrug, fietsenstalling, carecentre, bus perron, connection bus terminal met bewegende roldeuren, albertheyn, seinhuis, oudstation, oudperron, 2 loodsen met bewegende deuren. 1 loods is een spline. Moet kijken of ik het in TRS2019 kan krijgen
Yes, het meeste werkt wel (zonder aanpassing) in TANE. Ik geloof dat alleen de 3 sporige loods problemen gaf, evenals de afgeleide daarvan met 2 sporen. Iets met de textures dacht ik.
Let wel, ons stationsgebied is qua uiterlijk al redelijk gewijzigd. Ik ben zelf al bezig om de gebouwen van de SHM, waarvan sommige al los verkrijgbaar zijn. Samen te voegen tot 1 geheel inclusief het vernieuwde stationsgebouw.
Misschien kan ik dit binnenkort oppakken zodat we gezamelijk een compleet gebied "opleveren".
Ha, welkom terug! Volgens mij ken ik je nog bij je echte naam
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik Trainz ook nog wel heb, zelfs alle installaties nog, maar dat ik T'ane voor het laatst op 18 december 2018 heb opgestart...
Dus is het niet helemaal correct als ik zeg terug, ben er zelf ook nooit...
Maar wat een tijd! Man, we hebben nog op beurzen gestaan met Trainz! en wat hebben we veel gekletst via de IRC (zo heette het progje toch?)
Maar ik wens je heel veel plezier bij het opnieuw beleven van de hobby!
Leuk om jou weer terug te zien GM,dat is even geleden,bij mij jeukt het ook al weer jaren maar heb er toch nog geen gehoor aan gegeven,misschien dat ik ook weer gaat bouwen,maar ik denk dat ik mijn eigen tutjes weer moet gaan doen,hebbende,alles vergeten,maar gaat om jou weer terug te zien in de trainer wereld,ik heb nog Beersel veel projecten van de tijd dat jij opeens weg was,die heb ik toen aan de kant moeten zetten ivm zelf niet kan een script kan schrijven.
Mike hoi ! leuk dat je er nog bent. ja. kost mij ook weer even om het door te hebben, maar gmax en scripten lukt me weer aardig. zullen we die kirow nog eens afmaken, echt werkend, heb het script klaar(al 14jaar haha)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen