Ik gebruik een iMac 27 inch late 2013 Proceessor 3,5 ghz Quad-Core Intel Core i7 Geheugen 32 GB 1600 Mhz DDR3 Opstartschijf Macintosh HD 500 GB SSD Videokaart NVIDIA GeForce GTX M780 4 GB macOS Catalina Versie 10.15.3 Het beeldscherm is ingesteld op 1600 X 900 Normaal ingesteld op 2560 X 1440
Mij vraag is simpel: De instelling voor volledig schok vrij beeld. De trein rijd 0,5 km/h tot iedere snelheid ( > 1500 km/h ) En met en lok en een wagon tot meer dan 25 km lang. Ik vind een ding echt belangrijk en dat is de tekst op de bok van treinmachinist!! De rest vind ik onbelangrijk!
Systeem hier (zelfbouw) OS: Microsoft Windows 10 Pro Processor: AMD Ryzen 7 2700X, 3700 Mhz, 8 Core(s), 16 Logical Processor(s) RAM: 32,0 GB Grafische kaart: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti, 4Gb memory Scherm: 2x Samsung 27" 3840x1080 C-schijf 500Gb SSD direct op moederboard D-schijf 2Tb WD 10000toeren
TRS19 kan ik alles op ultra zetten als ik wil, alleen bij grote stations R'dam, a'dam etc lopen de framerates terug dan dus heb een paar op High gezet maar wel met 8x anti aliasing Texture streaming staat uit, mooier bij overschakeling van cab naar normal view
TRS2019 ziet er hier beter uit dan elke oudere versie en betere framerates ook.
Tekst op de bok? je bedoelt waarschijnlijk rijden in Cabine modus. de scherpte van de tekst hangt af van de textuur die de cabine bouwer heeft gebruikt, en niet van je hardware of trainz versie.
Probeer gewoon wat instellingen, met jouw machine zou het soepel moeten lopen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen