Hele vette screens NS -Sikje hoor ! .. Ben benieuwd of je daar ook een layout / Route van gaat maken .
Het is volgens mij wel weer tijd voor zoiets geweldigs .
Wat mij betreft is het altijd tijd voor iets geweldigs . De route is nu zo'n 8 baseboards lang en heeft 2 stations, maar het station op de screens is tot nu toe het enige stuk waar geen gaten in de scenery zitten. Ik werk vaak even tussendoor aan de route en ben nu vooral bezig om de scenery aan te vullen. Voorlopig breid ik de route niet uit, maar zodra er wat meer scenery staat ga ik er weer een nieuw stuk aan plakken
die komt me erg bekend voor Evert en Gil en Tom ook erg leuk van mijn kant: ik weet niet of de contest doorgaat maar ik kon het niet laten dus post ik m'n verhaaltje hier gewoon. ergens in Europa, hebben we een aardig rustig stukje spoor met veel vreemde gasten, ben 's morgens (heel vroeg) heen gegaan om wat foto's te klikken. 6 uur 's morgens 8 uur 's morgens een internationale trein inmiddels al weer in de middag 3 uur, uit de bosjes een graantrein kunnen fotograferen 's avonds kwam de D-trein voorbijrijden en hoorde me daar een geluid, jahoor een Russische M62 eagle eye
een paar screens van de route leeuwarden zwolle. ICM op station wolvega: Net na vertrek van Station Wolvega: ICM passeert de rivier de Linde(ik weet dat er 2 stroomafnemers omhoog staan, daar kwam ik toen ook pas net achter ): zomaar ergens tussen wolvega en steenwijk: een screen vanuit de cabine: alweer zomaar ergens tussen wolvega en steenwijk: genomen vanaf een brug: ICM passeerd het kleine dorpje tuk:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen