ik doe gewoon mijn best , hehe Hebben jullie een voorkeur voor het volgende sein? Dit ivm dat ik het config/script niet begrijp. En ergens mezelf in verdiepen lukt me niet echt meer.
Heeft iemand maten van dit voorsein. Of goede foto`s.
mike
Lijkt met niet moeilijk. Het sein is onthoofd zeg maar. Daar door valt de bovenste lamp weg. De ronding van de kap vervalt dus en waarbij de ronding begint gaat de kop eraf. Onderaan valt de ronding weg richting de paal. Twee lampen dus hè rood en geel
@ AM Mike, mocht je nog meer info willen over de werking of de functie kan je mij altijd bereiken. Ik ben bijna klaar met de studie tot MCN VB. Je seinen zien er zoals gewoonlijk weer heel erg Amazingmike uit.
Dit Haakse hand wissel is er ook nog niet voor Trainz. Dit Type handwissel werd over het algemeen gebruikt op plaatsen waar gebrek aan ruimte was,Engelse wissels zijn er bijvoorbeeld mee uitgerust waar meerdere sporen samen kwamen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen