Olaf. Aardig dat je mee denkt. Ik denk echter dat het enkel vanuit jouw perspectief is beredeneerd. Misschien heeft Gert niet de intentie om enkel en alleen low poly content te maken. Zo heeft ieder zijn ontwikkelingsstyle denk ik zo. Mocht het voor jou, of voor een ander te veel poly's zijn... Tja dan denk ik dat aan jou de keuze is om bijvoorbeeld dit hekje weg te laten in je route/Trainz. Laten we Gert in ieder geval dank baar zijn dat hij het omzet naar Trainz, en laat gebruikers dan zelf bepalen of ze het te zwaar vinden qua poly's ja of nee. Ik houd bijvoorbeeld juist van meer poly. Dus daarom, top Gert! Over een tijdje zie je hem terug komen op screens.
Trainz Versie: TANE
Ik ben even aan het testen geweest , op zich heeft Olaf gelijk .. je ziet er niets van als ik de cylinders voorzie van minder sides. Maar ik hou inderdaad ook wel van wat iets meer poly op objecten...het mag allemaal iets meer body hebben. Maar dat is mijn mening , en tegenwoordig kan een Pc best wel wat aan...
De overbodige poly kan je zo verwijderen wat je toch niet ziet ..zoals de onderkantjes enz.
Hoe dan ook , meedenken en tips kan nooit kwaad.Het is dan aan de maker van het object om er wat mee te doen of juist niet.Hopelijk wordt dat ook gerespecteerd.
Ik heb dus ook een hek met minder poly's , als daar meer belang bij is dan update ik die ipv van die nu uit is.
@Remco , dat was mij ook opgevallen...daar moet ik nog even naar kijken. @ Jeroen , vette plaat trouwens...is die grindbed een spline ?
@ ja; cj187 ergens op het auran DLS even op 0.3 hoogte onder de sporen.
Psycopax schreef:
Ik ben even aan het testen geweest , op zich heeft Olaf gelijk .. je ziet er niets van als ik de cylinders voorzie van minder sides. Maar ik hou inderdaad ook wel van wat iets meer poly op objecten...het mag allemaal iets meer body hebben. Maar dat is mijn mening , en tegenwoordig kan een Pc best wel wat aan...
Laatst twee TRS versies tegelijk (kon van mijn favorite Muldentalbanh de seinen niet meer achterhalen en waar ze stonden) mijn machine gaf geen krimp. Dus wel een behoorlijk machine I7-3770 3.40Ghz 16Ram 6Gb videokaart
Trainz Versie: TANE
Code:
Hopelijk wordt dat ook gerespecteerd.
En dat doen we zeker.
Goed dat je er naar gekeken hebt en dat je ook een lager poly model hebt. Nog een mogelijkheid is om je model te voorzien van LOD. Dan kan je toch voor dichtbij je high poly model gebruiken. http://online.ts2009.com/mediaWiki/inde ... _container
qua side van een cirkel gebruik ik de ene keer ook meer dan de andere keer, ik hou ook wel van details. Enige wat onnodig veel lijnen en dus poly's creëert is de rechte cilinder uit segmenten. Zolang er geen knikken of bochten in hoeven kan je die gewoon uit een segment maken, scheelt je al ruim vijf keer het aantal polygonen.
Verder mooi hekje, te modern voor mijn smaak uiteraard
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen