Trainz Versie: TANE
Dank jullie wel.
Deze huizen komen van Nieuwezijds Voorburgwal in Amsterdam.
Citaat:
niet zo hokkerig
Huh?
Het doel is eigenlijk om een soort stadsblokken samen te stellen. Lekker snel in trainz te plaatsen. Het zijn allemaal google streetview foto's. Dat er wat extra objecten op de gevels staan laat ik maar zo. Van weg shoppen wordt het niet mooier. Ik wil iets van een tram route weer proberen. En daar zijn veel gebouwen voor nodig.
De gebouwen kan je ook prima als achtergrond gebruiken voor trein routes.
Ik had al eerder wat huizen (nog simpeler uitgevoerd) vrijgegeven:
Bekend verhaal over textures gebruiken van google streetview. Beter een een keer een dagje platen langs de grachten op bv een zondag misschien is het dan wat rustiger op straat
Maar wat wel gelukt is , ziet er zo op het eerste gezicht goed uit.
Hallo
Bedankt. Naar een locatie toe gaan zou op zich kunnen maar daar heb ik geen zin in. Zoals Jeroen al aangeeft sta je zelf lager dan de camera van google. Zelf heb ik op de google foto's perspectief correctie toegepast. Voor zo ver dat wou tenminste.
Heb geen splines gemaakt.
1 Nieuw blok erbij en de hele set van 10 zijn nu ook te downloaden op mijn site.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen