Een andere wens zijn de seinen die langs de havenspoorlijn staan. https://www.youtube.com/watch?v=0h3aBII0Ajg (13:05). Zijn in principe dezelfde soort seinen als normale hoofdseinen maar hebben een andere vorm paal. Zou een leuke toevoeging zijn.
Ik zal eens kijken wat mogelijk is, leuk dat er wel animo voor is
Wat betreft wat ik wilde uitbrengen - en dat zal ik even checken met wat er onder de downloadsectie staat - is het volgende:
Rechts de 'Sig NS65' versie en links de laatste versie die ooit gemaakt is. Voetjes, trap, textuur, hoogte etc is aangepast. Hier zit ook een 'perron' versie in.
Tips en tricks voor wat betreft deze set - let me know!
Groet,
Sander
Edit: ik zal ook eens kijken wat dat gele licht daar onder de seinen af en toe doet. Ik denk dat dat een verdwaalde attachementpoint is.
Mooi hoor! Dat gele puntje eronder heb ik laatst ook eens onderzocht, is alleen bij dwergseinen zo. Bleek toen dat het weg gaat als je in de mesh-table van de configfile het stukje "licht_groen_knipper" weghaalt onder "effects".
Trainz Versie: TANE
Goed om te horen dat je weer wat aan het bouwen bent.
Bij mijn digit hoofdseinen had ik toen nog een trapje aan de zijkant gemaakt. Weet zo niet of dat in het echt overal zo is. Verder heb ik 2 hoge dwergseinen 1m en 2m hoog. Bij jou dwergseinen zie ik hier ook extra corona's.
Die losse cijferbak met "13" hadden we nog niet. Heb ik ook nog nooit eerder gezien eigenlijk, heb je enig idee waar dat voorkomt? Die losse herhalingsseinen hadden we al wel in het pakket. Behalve aan een portaalsein, dat nog niet, die ziet er al goed uit!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen