Er zijn een hoop kleine dingen veranderd, maar dit vind ik zelf stiekem de leukste toevoeging tot nu toe. Ik heb verlichting ingebouwd. Gewone verlichting geeft een omgekeerd L-sein: Mocht dit iets te modern zijn dan geven ditchlights (shift+L) een gewoon sein: En achteraan de trein geeft hij sluitseinen: En dankzij Verbo622 heeft hij ook een mooie cabine, engine en geluiden gekregen! Bedankt daarvoor.
Vandaag heb ik flink wat kunnen doen aan de hondenkop. De mesh van de ABk heb ik volledig afgemaakt. Er zijn nog een hoop details toegevoegd. Ik ben daarna begonnen om van de ABk een Bk te maken. En als laatste nog de hele trein vanaf de zijkant.
Ik ben nog van plan om zelf bogies te maken. De oude vind ik niet heel erg mooi... Daarna ga ik even goed kijken hoe hoog de punten moeten komen. Bedankt voor de feedback!
Een tijdje heb ik even een updates gepost, maar dat wil niet zeggen dat er niets is gebeurd. Ik heb aan een aantal kleinere details gewerkt de laatste tijd. Een van de wat meer opvallende dingen die aangepast zijn, zijn de toevoeging van passagiers. Daarnaast heb ik de deuren en de scheenplaten aangepast zodat de treedplanken realistischer zijn.
Ziet er gelijk leuker uit Erik, goed bezig ! probeer in infanview eens de Edit>>Crop selection (cut out) functie dan heb je kleinere plaatjes maar meer zichtbaar
Nu ik eigenlijk wel tevreden ben met de bakken van de hondenkop, ben ik begonnen met de draaistellen. De oude vind ik niet mooi genoeg.. Op dit moment heb ik een simpel loopdraaistel gemaakt. Er moet nog een hoop gebeuren, zo ziet het draaistel er erg leeg uit
Erik een mooi begin, zijn nog wel wat verbeterpuntjes Kijk even hoe de raamranden er in trs uitzien, lijkt op geflipte normalen en de deuren gedragen zich raar soms
Laatst bijgewerkt door gm99999 op 04 apr 2020 14:03, in totaal 1 keer bewerkt.
Zag iets opvallends.... bij de museumtrein (de andere heb ik nog niet gecontroleerd....) Bij het stoppen op het station van de gekoppelde trein (Museum aan Geel) gaan de deuren allemaal open...da's keurig //
MAAR
De deur van de Abk museum vliegt vervolgens naar ergens halverwege het gele treinstel.... da's nie goe.... toch ??
Kan overigens aan TRS19 liggen. Heb er een screenshot van gemaakt, maar voordat ik de knop had gevonden was de deur al weer (netjes) dicht. Probeer het morgen nog een keer !!
Zoals jullie gezien hebben, heb ik de hondenkop gepubliceerd. Ik hoop dat jullie er even veel plezier van hebben als dat ik van het bouwen heb gehad. @pinij ik heb dat probleem zelf eerder ook gehad, maar ik dacht dat ik dat opgelost had. Ik ga er naar kijken.
Papierbouwer bedankt voor het delen van jouw matjes,54. met Tane sp4 doen ze het niet, of het moet aan mij leggen. als ik ooit nog trs19 neemt, kan ik nog altijd opnieuw proberen. doe het voorlopig nog met mijn verbouwde matjes.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen