deze is het zelfde als de cabine van mat'54, dus als je op de bok zit ben je de machinist. succes me jouw ptp2 cab om het onder de knie te krijgen. groetjes, willem
dank je Gert. oefening baart kunst, zegt men. kan nu geen hendeltje of pookje meer zien. jouw route's zijn ook totaal niet verkeerd. groetjes en tot horens.
Jeetje Willem! Wat een verrassingen weer. Ik heb ik Dordt de Laurenskerk geplaatst, is al beter dan de kerk van Geertruidenberg. En in Gouda de Zwijndrechtbrug. Maar jij overtreft weer alle verwachtingen. je bent een kunstenaar! Plezier met de Hobbie. Walter
ja Walter, daar ben jij misschien de aanstichter van. als je een route namaakt, wil je het toch een beetje laten lijken. en als je twee de zelfde opvallende brug passeert, weet je niet meer waar je bent. en de bouwer blijf er misschien inspireren om te bouwen. vriendelijke groet, willem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen