Omdat de Kikker nog wat meer aandacht nodig heeft, heb ik de upload van de beta NS 2104, 6003 en 6007 maar naar voren getrokken. Deze zijn zeer spoedig te downloaden!
Omdat de Kikker nog wat meer aandacht nodig heeft, heb ik de upload van de beta NS 2104, 6003 en 6007 maar naar voren getrokken. Deze zijn zeer spoedig te downloaden!
Drie varianten van de laadkistenwagens voor het vervoer van de containers van Van Gend en Loos. De belading is verzorgt door JPS/Jopasch een aantal jaren terug. Edwin had toen een wagen gemaakt en die heeft een update gekregen.
Het was even stil, maar dat was niet zo gek: 2 weken terug mijn bevoegdheid gehaald voor machinist bij de Museumstoomtram. Ik was dus even echte treinen aan het besturen of begeleiden vorige week.
Binnenkort weer verder werken aan het virtuele spul. Foto's voor een nieuwe wagen zijn al gemaakt, maar er ligt nog genoeg op de plank
Reeds elders op het forum getoond, maar zo nu en dan wordt ook gewerkt aan vastgoed.
Het stationsgebied van de Museumstoomtram in Hoorn is volop in ontwikkeling, in trainz maar ook in het echt. Enkele losse onderdelen zoals het seinhuis en de werkplaats zijn reeds te verkrijgen hier. Nu voeg ik deze samen en wordt dit één object met het stationsgebouw en de uitbreidingen zoals in 2016 is verbouwd. Het uitwerken van de texture van slecht te fotograferen plekken kost wat tijd maar vordert gestaag. Hopelijk binnenkort het gebouw afmaken met de overkapping e.d. Dan weer op naar het volgende gebouw: het retiradegebouw.
@ Pierre: Dankje! Ik wil ook de nieuwe gebouwen los gaan uitgeven. Dan kunnen de vrije jongens ook aan de slag
@ GM: Voorlopig ben ik voorzien, er is zoveel veranderd in het stationsgebied dat een hoop nieuw gemaakt moet worden. Zo is de voetbrug ook helemaal vernieuwd met liften en al!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen