Oke ik ga nu zeggen wat ik niet goed vind en wat je er aan moet veranderen. Ik vind het super mooi wat je laat zien maar ik zie gelijk dat de maten niet kloppen,vooral de palen kloppen niet de rest oogt oke. De palen zijn te dik en te breed maak ze iets ranker,du wat smaller en platter. Kan aan mij liggen maar ik zie dat sort dingen in het algemeen goed.voor de rest super mooi gedaan. Als ik het niet zeker weet meet ik ze persoonlijk op,en nee ik trek mij niets aan van mensen om mij heen die mij raar aankijken met mijn meetlint.
Zo wil een bouwer het graag horen,wat klopt er niet en hoe kan je het verhelpen. ik hoop dat je het goed opvat,ik wil alleen maar helpen. En ik ben een redelijk goede bouwer die graag mede bouwers GOED wil helpen met opbouwende kritiek.
Geregistreerd: 03 nov 2013 20:17 Berichten: 47 Woonplaats: Den Haag
Trainz Versie: 2010EE
Mike bedankt voor je feedback. Mijn eerste opzet was op het oog omdat er in Haaglanden toen nog geen abri's stonden, daardoor kon ik ook geen maten opmeten en alles bekijken tot de details.
Ik ga binnenkort alles rustig opmeten. Hoogte van de palen, de lengte en breedte en natuurlijk het de hele abri van grond tot dak van reclame tot glas.
Er bestaat nog geen hekwerk dus ik kan nog niet precies die hekwerk opmeten maar zodra die in Haaglanden er zijn ga ik ze opmeten en de juiste maten toepassen.
Ik hoef niet meer te gaan meten. De ontwerper van de Haaglanden Halte heeft mijn creatie gezien en bood mij aan om de officiële maten en dakprint toe te sturen. Nu heb ik alle officiële maten en dakprint.
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
Dat is erg handig dat je die maten hebt gekregen!
Een manier hoe ik maten gok was een object in Google Earth meten. De lengte en breedte kan je daarmee redelijk accuraat verkrijgen. Voor de hoogte gebruikte ik een foto van een object, dan de lengte/breedte als aantal pixels invoeren (stel lengte/breedte is 220 cm, dan 2200 pixels), en fotobewerkingsprogramma geeft een aantal pixels terug in de hoogte (stel dat is 3000 pixels, dan hoogte is rond 300 cm). Voor mijn gevoel gaf het een redelijk accurate inschatting van de daadwerkelijke hoogte.
Dames en heren, Ik heb alvast klaar het hek en de haltepaal van de Haaglanden Abri. Deze zijn nu in de juiste kleuren. Ze zijn gemaakt met fototexture, alleen de haltebord is een tekening.
Haltepaal:
Hekwerk:
Laatst bijgewerkt door cornepronk op 07 aug 2015 11:53, in totaal 1 keer bewerkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen