Heb ondertussen 2 echte 6400 machinisten die mee helpen met info (hoe luxe kan je het hebben?) Mathijs heeft op de korte neus gemeten, rooster daar is 1.1m vierkant en 55cm van het eind dus heb de Haaievin antenne nu op juiste plek kunnen zetten. een nachtmode voor cabine erin gezet treetjes iets aangepast Qua script: -werken de knipperlampjes nu, aan/uit te zetten door View details op te roepen -ruitenwissers werken op 2 snelheden en alleen in de richting die je rijdt -Leiplaten kun je aan/uitzetten ook bij view-details (of preset in surveyor) heb ze daar Noseplate genoemd
Scriptje om het locje een naam te geven (in Surveyor) werkt eindelijk 20 hijsogen toegevoegd voor de hoogste LOD
Gelijk ook mijn oude V90 aan het repareren, heeft veel vergelijkbare functies Auran heeft in 12 jaar toch aardig wat scripts vernield helaas, maar kan denk ik alles fixen.
@Jeroen Had je niet voor niets al een pre versie gestuurd. jij bent de texturateur hahaha als rood anders moet, is dat in jouw PS goed te doen. Loodsje is van DLS, bigtrain dacht ik
Offtopic: @ Fred heb niks binnen gehad, nu zeur Google al maanden dat ik geen opslag ruimte heb. Misschien ligt het daar aan. Jeetje wat zien dat bordes er goed uit, traanplaat :p
Wat skins aan het proberen, bij elke ander kom je erachter dat je toch wat anders moet mappen in gmax de 3 Noorse heb ik even buiten beschouwing gelaten dit is 1 locje nog steeds maar met een texure library
Vroeger poste ik wel eens de term 'baas boven baas', denk dat dat in dit geval ook toepasselijk is. Keep up the good work, alle content creators weten hoeveel tijd het kost om zoiets te creëren. Hulde aan de hobbyisten met dit geduld
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen